وزیر آموزش و پرورش: ما ملت ایرانیم ما ملت امام حسینایم و محکم ایستادهایم / باید قدردان حضور مردم باشیم
📌وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی روز جهانی قدس:
◽اوج استیصال و درماندگی دشمن است که مدارس و بیمارستانها و مراکز نگهداری کودکان و اورژانس و هلال احمر و امثالهم را میزند. دشمن وقتی این ملت را میبیند عصبانی میشود و طبیعتاً نمیتواند این عصبانیت خود را تحمل کند.
◽این رفتار وحشیانه در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد؛ این برخلاف همه معاهدات بینالمللی است.
◽ما ملت ایرانیم ما ملت امام حسین هستیم. ما لحظهای آموزش را تعطیل نکردیم و سر تعظیم در مقابل دنیای استکبار فرود نخواهیم آورد و محکم ایستادهایم.
🔹دانش آموزان ما امروز همان دانش آموزان اول انقلابند حتی قویتر، محکمتر، شجاعتر و غیورتر.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.